14. srpna 2007

Skinny cat!

Po velmi a velmi dlouhé době vás všechny opět zdravím :-) Událo se toho za tu dobu hodně, polovinu věcí si ani nepamatuju, takže se budu snažit popsat alespoň to, co si pamatuju.

Dnes je super čas na psaní blogu, protože mám celý den day off a ostatní pracují, takže se nic nepodniká :-) Taky jsem se vyspal dorůžova bez budíku, což jsem naposledy udělal asi když jsem psal poslední příspěvek na tento blog, musím říct, že po tak dlouhé době konečně jeden den, kdy zářím optimismem :-) Jak ale z optimistického hlediska popsat to, že jsem se celý minulý čas měl spíš pesimisticky? Začnu asi tak, že si udělám kafe a schroupnu pár cokies - včera jsem totiž hodně a hodně utrácel za jídlo, jelikož minulej tejden byl v druhé práci velice úrodnej na penízky a mě se něco jako pěníze zrovna moc nedrží :-)

Dnes bylo v plánu jet s Jankou a Borisem do velikánského zábavního parku, kde mají největší horskou dráhu na světě. Byli jsme na ráno domluvení, že si ještě napíšem. Já se vzbudil v sedm uplně rozbitý a řek sem, že kromě velké horské dráhy potřebuju celý den odpočívat, takže jsem už už sahal po telefonu, že napíšu Jance zprávu, když v tu ránu jsem usnul. Vzbudila mě až zpráva od Janky, že se jim nechce, protože dnes bude velký pařák, takže bysme utratili hodně za coca-colu :-)

Včera bylo pondělí a každé pondělí máme odpoledne všichni volno, takže se stalo pravidlem, že si uvaříme večeři, nějakou echt českou a sklidníme tak probíhající čas u lahve vínka s colou, pivka, míchaného drinku (včera džusu:-). Hlavně pro mě jsou pondělky tradičně úžasné, jelikož v neděli v noci mám poslední šichtu v druhé práci a další mám až ve čtvrtek, takže jde jen o to, přetrpět v pondělí raní šichtu a pak si odpoledne zdřímnout a pak, jako třeba včera, se nadlábnou tvarohových knedlíků s jahodama. Holky jsou prostě úžasný. Popraly se s knedlíkama jako James Bond (tj. elegantně) - po příjezdu z nákupního centra totiž zjistily, že americký tvaroh není uplně tak tvaroh a že mouka, kterou koupily je hnědá a že tvrddé máslo z ledničky se rozpustí ještě dřív, než začnete vůbec přemýšlet, že ho z té ledničky vyndáte (americká vajíčka jsou naštěstí původní). Výsledek byl však ohromující, dokonce předčil palačinky z minulého týdne, které bohužel měly díky martiny a díky mě neslavnou dohru, ehm. Musím ale říct, že plavání v pět ráno na adama v oceánu, kdy je přesně ten čas, že vlezete do vody a je ještě tma a za deset minut z ní vylezete a je už světlo, je prostě úžasný. Jsem rád, že si z toho ráno pamatuji alepsoň toto :-) Děkuji koblížci za záchranu.

Jídlo se nám stalo vůbec takovým katalizátorem hezkých myšlenek, protože se v práci sejdeme všichni taky jenom u jídla a povídáme si. Konečně se dostávám k tomu, co je to ten/ta/to "skinny cat" z názvu. Už totiž nevaříme, jelikož není čas a skoro každý den si obědnáváme jídlo jako ostatně zbytek lidí, co dělá s námi. Máme na výběr ze tří možností - číňani (klasika je Chicken with brocolli - kuře, blokolice, sojovka, cari rýže), pizza express (saláty, pizza, hamburgery a sendviče), lido café (vývařovna u nás v hotelu, máme poloviční ceny a i tak je to drahé, ale jako nouzovka proč ne - hamburgery a cheessteaky v housce, saláty). Ta skinny cat je z Pizza Express a je to jeden ze sendvičů - je to dlouhá houska, naplněná kuřecím masem, rajčatama, salátem, cibulej, hranolkama obalovanýma ve strouhance, dresingem, kořením. A hlavně to vystačí na dvě jídla - takže si to dáváme napůl - ten kdo skončí dřív kouká pak s plným žaludkem hladově na toho, kdo ještě dojídá, je to prostě dobrota a je to, jak se tu píše No.1 (numero uno;-)

Ahoj a mějte se krásně
Tom

4 komentáře:

Jana řekl(a)...

Clanek na blogu je super.
Konecne pise take muz,a
navic o jidle.Ja si
vzdycky lamu hlavu nad
kazdym americkym filmem,
co vlastne americane jedi.Navic je to clanek
inspirativni.Zitra k
veceri bude ceska
obdoba"skinny cat".

Anonymní řekl(a)...

jak se jmenoval ten zabavni park ?

packa řekl(a)...

six flags....velka reklama, mely by byt podobne parky po celych statech...

jani? jaka je ceska obdoba skinny cat?!

Jana řekl(a)...

Packo.ceska obdoba skinny
cat.Velka bageta,nacpana
vsim,co Tom popsal.I ty
hranolky osmazima vse
jedle,co doma najdu.
/krome sody/.J.