10. července 2007

Od Pacčiny mamky přímo na blog

Pacčina mamka, 5.7.2007

Mám vzkaz pro ty hodný chlapce, kteří se o tebe až dosud tak hezky starali:(znám osobně sice jenom Tomáška)
Z blogu a tvýho vyprávění a mejlů mám pocit, že Vás znám všechny, děkuju kluci, že se o naši Evušku staráte, hlídáte ji v P.P. i v N.Y, vaříte a dělíte se s ní o obědy i snídaně, pomáháte jí s úklidem..........
Vím, že jste na jedné lodi a je to možná samozřejmost,ale stejně mě to dojímá. Je fajn že jste dobrá parta a přeju Vám, aby Vás soudržnost neopustila ať už se Vám podaří cestovat na druhý konec Ameriky, nebo jenom okolo P.P.
To vyprávění na blogu je super!!!!! !!!!!!!!!jsu z toho úplně nadšená!!!
smekám před spisovateli, jak pěkně a živě nám doma popisují všechno, co se tam u Vás děje. Mám opravdu pocit, jako bych tam byla s Vama.
Jenom škoda, že to neumím s PC tak, jako vy, pokoušela jsem se Vám tam dát nějaký odkaz, ale neumím to tam dostat. Tak nic.
Až budete zpátky v Brně, pošleme Vám s babičkou něco dobrého , abyste mohli udělat "párty" (jak ironicky říká babča) : ))))!!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

sice znam enom tomaska, ale jsu z toho uplne nadsena, hihihi!!!