6. září 2007

Pohodka

Tak se poslední tři dny snažíme pěkně flákat. Včera jsme si chvilku poleželi u moře, bohužel tu začíná bejt taky nějaký chladno jako u vás, takže to nešlo na moc dlouho. Minimálně jednou ještě ale k moři musím.

Dnes máme v plánu udělat - nic.-) Chcem jet jen do Bricku a koupit si tam stan, spacák. Večer nás čeká rozlučková decentní párty. Decentní, protože další den už budem řídit. Takže z původně pánovaných party každý den zůstane jen taková slaboulinká jeden den. Nějak mě po skončení i druhé práce přemohla únava a lenost a dva dny jsem nebyl schopnej nic udělat, jen se mi klížili oči. Dnes jsem to už zdatným spánkem dohnal:-) (Zákulisní informace - Kadel se to snaží dohnad ještě víc:-)

Včera jsme ještě byli na Boardwalku s Kadlem si odpálit nějaké míčky - mají tam trenažer na Baseball a Softball. Kadel si dal variantu rychlý baseball a první tři míčky mu proletěli, ani nemáchnul pálkou :-DD Pak už se do toho dostal. Potkali jsme tam taky slováky a ty mi zadarmo v jejich stánku nechali udělat "Smoothie" To je koktejl mixovanej z ovoce, které si vyberete plus kokosové mléko a ledová tříšť. Včera jsem měl z ananasu a banánu. Minule jsem měl z jahod, pomeranče, ananasu, kiwi, a ještě něčeho :-)) Jsem rád, že jsem na tuhle dobrotu přišel až na konci pobytu, protože to bych nic neušetřil - malinkej šejk stojí totiž 6 doláčů :( Ty dva co jsme měl byli naštěstí zadarmo. Dnes už si ale asi poplatím :-) Dám si něco s jahodama, když mi doma utekly :-)

Cestu do Chicaga už máme naplánovanou, teď jenom hodně trnu, aby mi do pátka přišel balík, co jsme si objednal na internetu, protože bez něho odjet nemůžem. Vyjedem zejtra o půlnoci (sobota, šest hodin ráno vašeho času) směr Niagáry, kde budem kolem osmé ráno. Tam si trochu pobydem a odpoledne vyjedem do Chicaga, kde budem do středy do večera.

Ty poslední dny se to kupodivu dá přežít aj tu doma, Brenda je nějaká naměko a má každej den dobrou náladu. Shefique je pořád stejnej, naštěstí doma moc času neztráví :-) A když tu chvilku je, tak hned chce po Kadlovi, aby mu na netu našel nějakou dobrou levnou zvukovku atd... Kadel už na něj pěkně ... :-) Ještě jsem vlastně ani nepsal o našich spolubydlících, takže to doženu možná až doma, možná ještě tu.

Packa se včera projela v Corvetě z 82 roku - nádherná mašinka. Hlavně....Červená:-) Myslím, že vám o tom ještě napíše - předokládám, že o tom bude celé téma blogu, jak ji vlasy vlály :-)

Žádné komentáře: