6. září 2007

Pro představu

Myslím, že je taky nejvyšší čas vám ukázat, kde jsme to teda pracovali - pořád jsme o tom jen psali, a tak trochu něco předvedli, ale hodně fotek jsme udělali až na konci - chtěli jsme totiž vaši imaginaci nechat volnej průchod :-)

Takže tohle je bar - tady jsme poslední měsíc dělal snídaně -

- dělali ho asi tři měsíce, co jsme tu byli ze začátku. Před tím jsem je dělal v jiným (o hodně horším) baru. Na první pohled vypadá krásně, ale....Dělal ho Luis, který jak vidíte je na to patřičně hrdý...

Tady se totiž vše dělá jen jako, takže i když je všechno z luxusních materiálů (Bar je z OPRAVDOVÉHO dřeva), tak třeba dlaždičky jsou udělány pěkně nakřivo, sem tam se něco odchlípne, sem tam zas eněco nedovře, stoly se kývaly už druhý den a nešly odkývat :-)) Na fotkách to vypadá ale krásně. Nevím jak to bude vypadat po roce, protože ty snídaně to pěkně ničej - stačí houf dětí a udělaj vám kulničku na dříví ze všeho - zvlášť ty americký.

Takhle vypadá můj "přípravný" kout, ještě ke zvukové stopě - všechno tam děsně vrčí a bzučí, bylo tam děsné vedro a to světlo pořád tak divně blikalo :

Tohle je Laundry tj prádelna. Tam dělal poslední měsíc a něco Tomáš a taky jsem se tam často "skoval" já. Jak víte, že jsem na začátku nechtěl do nějaké laundry, nakonec se to ukázalo jako nejklidnější práce z těch co tam byly.

Vidíte skládat aj Standu, což je vyjímečný jev - standa totiž maloval s tinem celý hotel - tady :

a v pravo vidíte Lucii, které se každý bál (bonzovala vše supervizorce)

Toto je náš jídelní kout, bohužel jsme mnohem častěji jedli venku na zemi, protože tu bylo pořád obsazeno.



Ještě se vrátím ke snídaním - toto bylo vyhlášeno jako nejlepší fotka z Point Pleasant.

Jsme tam s Luisem a čistě náhodou je v pozadí někdo (Benny) kdo krade jídlo z ledničky :-)) Dveře od přípravného koutu byly totiž pěkně hlasité a každu chvíli bylo slyšet, jak tam někdo chodí - v podstatě důvod chodit jsem tam měl jen já, maximálně šéf kuchař :-))))) Chodil tam ale skoro každej a "půjčoval" si od mlíčka do kafe až třeba po bagely a donuty :-)

Tohle jsme my s hodnými supervizorkami - tu zlou nejvyší jsem si radši ani nevyfotil, nemluvě o vlastnici :-) Vlevo je mamka od Shenny Meri a vpravo je američanka Marrie - obě se vyslovuje v podstatě stejně, takže věčně jsme se dohadovali, která že Marie udělala to a to (nakonec jsme si je rozdělili na Guatemalskou Meri a Americkou Meri :-)

Tohle je hotel, strana ze silnice

Tohle je jeden z rezortů - z dálky vypadá moc hezky, než to začnete zkoumat zblízka.

Toto je asi nejlepší reklama na White Sands (podotýkám, že to je normálně u hlavní silnice a prej si tam už pár hostů stěžovao na zápach).



Rufino nese holkám ručníky z prádelny.

Tom a Shenny

Já a Shenny

My a Tino z laundry (Tino to je asi jako náš Pepa, takže když ste řekli Tino, museli jste říct, kterého máte na mysli :-) U holek zase jednoznačně vedla Carmen, těch tam bylo asi milion :-)

Ivan a Standa si čtou časopisy :-)



Tohle už je moje druhá práce - Bay Point Prime Steak House. Obrazy na stěnách jsou přímo od majitele - šéfkuchaře.

Na začátku muselo být takhle pěkně vše narovnané :-) Tohle je pohled z druhé strany - každý moh krásně vidět, co se děje v kuchyni. Naštěstí to lidi moc nezajímalo :-)

Tohle je venkovní část, kam jsme museli vždy nanosit stoly a večer zase vše vyčistit a nanosit dovnitř - uff :-)

A tady je kuchyně - uprostřed Karlos, druhý kuchař a ostatní dva jsou pomocníci - umývač nádobí a sekač salátů :-)

Tohle jsme my - bohužel už pěkně osekaná banda - když jsem to fotil, tak už bylo hodně lidí ve škole, takže zbyla jen Lindsay a Mathew. Ona hlavní číšník (bere obědnávky), on zadní číšník (nošení jídla), já buser (uklízení stolů).


Mějte se krásně a zatím :-)

Žádné komentáře: