6. září 2007

Nový telefon

Už "mi" přišel nový telefon!!!!!!!!!!!!!!!! I když to není správná věta, správná je : ž Kadlovi přišel nový telefon :-) Já jsem jen platil :-) Dali jsme si oběd - brambory s nějakýma smaženkama a Kadel se statečně vrhl na prozkoumávání telefonu/počítače :-) Mě to kupodivu nechalo chladným - jsem rád, že mám konečně po třech měsících čas si zase přečíst knížku, přece jen, čtení knížek pod barem, aby vás kamera neviděla, není moc pohodlné :-)) (ale to jsem stejně dělal jenom poslední dva dny - jinak jsem poctivě pracoval:-DDDDD

To znamená, že opravdu vyjíždíme zítra o půlnoci. Spolu s telefonem přišla i zásuvka do auta - koupili jsme si totiž pevaděč na autoelektriku, abysme s sebou měli 120 V i v autě a nemuseli všechny elektrické věci nabíjet po motelech a restauracích. Kadel zároveň na noťas stáhnul už nějaké mapy, takže to bude pohodička, ta naše cesta.
Packu mžem pustit za volant, jen ji nesmíme pouštět za navigaci. První a poslední pokus dopadl asi tak, že jsme měli půjčenou GPS navigaci od Borise. Tam byla cesta vyznačená a správnou cestu ukazovala aj šipka. Když se Kadel zeptal Efky- "Tak kam mám teda odbočit" Packa suverénně prohlásila "ASI doleva". Takže věřte mi - řídit klidně, navigovat ne:-)
Můj nový telefon vypadá ASI takto :

http://mobile.itek.cz/mobilni-telefony-nokia/img-shop/full/NK01288.jpg

http://www.digihit.cz/jpg/nokia-n95-deep-plum-2-original.jpg

Mějte se krásně :-)

Žádné komentáře: